Corrections & clarifications

PUBLISHED : Tuesday, 03 July, 2012, 12:00am
UPDATED : Tuesday, 03 July, 2012, 12:00am

Share

An article yesterday on page A1 of the first edition entitled 'Massive protest greets Leung' mistakenly said protest organisers had claimed that 530,000 people joined Sunday's demonstration. In fact, organisers said 400,000 took to the streets. The error was also in a story on page A3 and in the leader on A12. The error, which was introduced in the editing process, was corrected for the main edition.

 

Promotions