• Sat
  • Sep 20, 2014
  • Updated: 8:57am

Correction

PUBLISHED : Thursday, 26 July, 2001, 12:00am
UPDATED : Thursday, 26 July, 2001, 12:00am

Due to an editing error in our story 'Celebrity childminders' in the Features section of the South China Morning Post on July 13, information and comments towards the end of the article were wrongly attributed to Sandy Algaze, the owner of a Los Angeles-based agency specialising in recruiting home help and personal assistants. The details were in fact provided anonymously by a former nanny.


The Post regrets any inconvenience which this mistake may have caused.


Share

For unlimited access to:

SCMP.com SCMP Tablet Edition SCMP Mobile Edition 10-year news archive
 
 

 

 
 
 
 
 

Login

SCMP.com Account

or