Corrections & clarifications

PUBLISHED : Wednesday, 25 April, 2007, 12:00am
UPDATED : Wednesday, 25 April, 2007, 12:00am

The report 'Survivors will not go quietly' on page A8 on Monday incorrectly stated that 55,000 people were branded as 'rightists' during the mainland's anti-rightist campaign 50 years ago. The figure should have been 550,000.


Send to a friend

To forward this article using your default email client (e.g. Outlook), click here.

Corrections & clarifications

Enter multiple addresses separated by commas(,)

Related topics