Corrections & clarifications | South China Morning Post
  • Mon
  • Mar 30, 2015
  • Updated: 4:54am

Corrections & clarifications

PUBLISHED : Monday, 04 June, 2007, 12:00am
UPDATED : Monday, 04 June, 2007, 12:00am
 

The Sunday Morning Post front page report 'Long illness claims top party leader' incorrectly stated that Vice-Premier Huang Ju died at 2.30am on Saturday. The time of death was 2.03am.


Share

For unlimited access to:

SCMP.com SCMP Tablet Edition SCMP Mobile Edition 10-year news archive
 
 

 

 
 
 
 
 

Login

SCMP.com Account

or