Corrections & clarifications

PUBLISHED : Friday, 07 December, 2007, 12:00am
UPDATED : Friday, 07 December, 2007, 12:00am

An article on page A14 of yesterday's South China Morning Post incorrectly stated that art expert Hugo Kreijger organised an exhibition for Christie's in Holland in 2001, with our report citing the information as being provided by Arts in Asia magazine. In fact, the exhibition was unrelated to Christie's. This error was not made by Arts of Asia magazine - to give the publication its correct title - which published the correct information in its November-December 2000 edition. We apologise for the error.

 

Promotions