• Tue
  • Sep 23, 2014
  • Updated: 7:40pm

Corrections & clarifications

PUBLISHED : Wednesday, 26 March, 2008, 12:00am
UPDATED : Wednesday, 26 March, 2008, 12:00am
 

A graphic that ran with Friday's story headlined 'Former president endorses Frank Hsieh ahead of polls' on Page A4 wrongly stated that independents took 23.7 per cent of the vote in Taiwan's 2000 presidential election. The actual figure was 36.8 per cent.

Share

For unlimited access to:

SCMP.com SCMP Tablet Edition SCMP Mobile Edition 10-year news archive
 
 

 

 
 
 
 
 

Login

SCMP.com Account

or