• Sat
  • Aug 2, 2014
  • Updated: 10:10am

Corrections & clarifications

PUBLISHED : Monday, 31 October, 2011, 12:00am
UPDATED : Monday, 31 October, 2011, 12:00am

An article on B1 on Saturday, 'Mainland to invest up to US$300 million in biofuels', mistakenly stated that a test flight launched by Air China used 10,000 tonnes of biofuel. It should have said 10 tonnes.

Share

For unlimited access to:

SCMP.com SCMP Tablet Edition SCMP Mobile Edition 10-year news archive
 
 

 

 
 
 
 
 

Login

SCMP.com Account

or