Corrections & clarifications

PUBLISHED : Saturday, 28 April, 2012, 12:00am
UPDATED : Saturday, 28 April, 2012, 12:00am

Share

A Reuters article headlined 'Chain of bad debts weighing heavier' in yesterday's Business Post incorrectly said Jack Rodman had worked for KPMG for 37 years. It should have said Rodman had worked for Ernst & Young for 37 years. The error was made by Reuters.