• Thursday
  • April 17, 2014
  • Last updated: 10:36pm
Hong Kong




Refine Your Search

Sort by

Related Keywords

Search Results

Results 1 - 10 of 90 for running

Related topics matching your search

Search results

  1. News - China Insider - MEDIA

    Television newscaster replaced on air for lashing out at corrupt officials

    Posted Apr 09th 2014, 09:34pm by Jeremy Blum

    ... with an unrelated news item. The clip was ironically uploaded to Sina Video and posted on a Weibo account with the name “ Jianghan News Network ”. The account is seemingly run by a fellow journalist ...

  2. News - China Insider - MEDIA

    Shutting out ‘Sherlock’, ‘House of Cards’? Outcry over reports China's censors are restricting foreign TV series

    Posted Mar 26th 2014, 06:14pm by Patrick Boehler

    ... Cain, who also runs the China’s entertainment industry blog ChinaFilmBiz. “[Providers] just put their content up online. They submit a notice to SARFT that it’s up and then SARFT is supposed ...

  3. News - World - MEDIA

    Australian commercial TV networks refuse to run anti-Murdoch advert

    Posted Sep 05th 2013, 12:00am by AFP

    ... Agence France-Presse in Sydney Left-leaning activists accuse commercial channels of breaching freedom of speech TV networks refuse to run anti-Murdoch advert Australia's commercial television networks are refusing to run an advert which accuses Rupert Murdoch of printing "misleading crap" in his newspapers ahead of elections, the activist group behind the ad said ...

  4. News - China Insider - MEDIA

    US calls Kunming attack ‘act of terrorism’ amid accusations of bias in Western media reporting

    Posted Mar 04th 2014, 06:26pm by Chris Luo

    ... state-run Xinhua news agency or Chinese authorities in its stories on the Kunming attack to date, the South China Morning Post found, while CNN has not been consistent in adopting quotation marks ... “Terror is terror”, veteran anchor Yang Rui of state-run CCTV’s English language channel wrote on his Sina Weibo microblog. He said he was disappointed by the double standards America displayed ...

  5. News - Hong Kong - MEDIA

    RTHK wants HK$64.2 million to extend digital television coverage

    Posted Mar 05th 2014, 04:04am by Amy Nip

    ... started a trial run of three high-definition television channels in January. Channel 31 offers general programming including current affairs, education, arts and culture; channel 32 broadcasts ...

  6. News - China - MEDIA

    'Thank you, hard-working reporters': Dongguan mayor evades vice crackdown questions with one-liner

    Posted Mar 04th 2014, 05:52pm by Andrea Chen

    ... "Thank you, you are blocking the way," he said. “Why does it take so long for the lift to go downstairs?” he was heard muttering to himself. Since state-run China Central Television last ...

  7. News - China Insider - MEDIA

    Beijing paper's investigative report on Zhou Yongkang's son censored

    Posted Feb 26th 2014, 02:27pm by Patrick Boehler

    ... Yet, the spiking of the article comes as a surprise. Earlier this week, censors have  allowed mainland media to link Zhou Bin with Sichuan mining tycoon Liu Han, who stands accused of running ...

  8. News - World - MEDIA

    Plunge in ratings sees CNN pull plug on Piers Morgan

    Posted Feb 24th 2014, 09:55pm by AFP

    ... as next month, but that Morgan may stay with CNN in another role. In an interview with The New York Times, Morgan said the show had "run its course", adding that he and Zucker "have ...

  9. News - Hong Kong - MEDIA

    Fears over erosion of Hong Kong press freedom as Beijing flexes muscle

    Posted Feb 13th 2014, 01:47pm by Agence France-Presse

    ... Under a deal struck between London and Beijing in the run-up to Hong Kong’s 1997 handover, the semi-autonomous city of seven million is guaranteed free of speech, a liberty China’s mainland ...

  10. News - Hong Kong - MEDIA

    New paper has no link to mainland, owners insist

    Posted Feb 08th 2014, 04:33am by Cheung Chi Fai

    ... the Apple Daily- run Sharp Daily folded in the face of intense competition for shrinking revenue. The last broadsheet Chinese newspaper established was The Sun under the Oriental Press Group 15 ...




SCMP.com Account