• Fri
  • Sep 19, 2014
  • Updated: 11:28pm

Correction

Corrections & clarifications

Several errors were introduced in the editing of yesterday's report, 'Writing a new chapter in books', on page C3.

Wednesday, 15 August, 2012, 11:27pm

Correction

In our story entitled 'Children of Gen Y revolution' and its accompanying piece (Page 14, Classified Post, June 9, 2012), the name of the quoted report should have been Mercer's What's Working?Survey. We apologise for this inadvertent error.

16 Jun 2012 - 12:00am

Corrections & Clarifications

In the December 24 article 'A box of mysteries' on page 4, we misspelled the name of the winner of the winter story competition. It should be Vivian Lam Weng-yan. We apologise for the error.

30 Dec 2011 - 12:00am

CORRECTIONS & CLARIFICATIONS

A Cityseen item headlined 'Stars and socialites defy the storms for magazine's launch night' on page C2 yesterday wrongly identified the person in the photograph as Cissy Wang. It was Emily Zhang. We apologise for the error.

4 Oct 2011 - 12:00am

Corrections & clarifications

Yesterday's report, 'Civic Party urges talks on historic site sale', on page C2 misspelled the name of campaign group Save Our Shorelines and a member of the group, Annelise Connell.

27 Oct 2010 - 12:00am

Corrections & clarifications

In last Friday's sport story about archery, the athlete's name was incorrect. His name is Anthony Yeung Tsun-hang.

4 Aug 2010 - 12:00am

Correction

In the A-list diary in yesterday's CitySeen, the Miele 111th anniversary celebration gala dinner was listed as taking place on Thursday night. The event is actually taking place tonight. We regret the error.

21 Apr 2010 - 12:00am

Corrections & clarifications

The name of the director of the Beijing International Media Centre was misspelled in the story headlined 'Bocog regrets strong-arm tactics' on Page 1 of the Sunday Morning Post on July 27. The director's name is Zhai Huisheng , not Zhai Junsheng. We apologise for the error.

3 Aug 2008 - 12:00am

Corrections & clarifications

An article on page A14 of yesterday's South China Morning Post incorrectly stated that art expert Hugo Kreijger organised an exhibition for Christie's in Holland in 2001, with our report citing the information as being provided by Arts in Asia magazine. In fact, the exhibition was unrelated to Christie's.

7 Dec 2007 - 12:00am

Correction

Correction: in the piece about Da Jiu Jia that appeared on July 22, the telephone number was incorrect. For bookings call 3580 8833.

5 Aug 2007 - 12:00am

Pages