Advertisement
Reuters in Londo

The editor of the BBC’s flagship TV news show stepped aside on Monday after the broadcaster said his explanation for pulling an expose into alleged sexual abuse by one of its former presenters was “inaccurate”.

Related Topic
Jimmy Savile