China’s foreign ministry questioned if the Wall Street Journal was an agent for the US state department. Photo: Getty Images China’s foreign ministry questioned if the Wall Street Journal was an agent for the US state department. Photo: Getty Images
China’s foreign ministry questioned if the Wall Street Journal was an agent for the US state department. Photo: Getty Images

China says Wall Street Journal ‘admitted its mistake’ over ‘sick man of Asia’ headline

  • But newspaper has not formally apologised, foreign ministry spokesman says
  • Official also questions why US Secretary of State Mike Pompeo continues to defend publication

Topic |   Coronavirus pandemic
China’s foreign ministry questioned if the Wall Street Journal was an agent for the US state department. Photo: Getty Images China’s foreign ministry questioned if the Wall Street Journal was an agent for the US state department. Photo: Getty Images
China’s foreign ministry questioned if the Wall Street Journal was an agent for the US state department. Photo: Getty Images
READ FULL ARTICLE